REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Adamiuk Granitfirma
Pokaż firmę
Adamiuk Granit
Dywity, Ulica Spółdzielcza 6
Sivanet Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
Sivanet Sp. z o.o.
Warszawa, Leszno 14
Największa włoska sieć ze słodyczami debiutuje w Polsce. W tym roku otworzy dwa sklepy w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Największa włoska sieć ze słodyczami debiutuje w Polsce. W tym roku otworzy dwa sklepy w Warszawie
Na początku listopada otwarty został pierwszy sklep ODStore w Polsce i jednocześnie pierwszy w Europie poza Włochami. Marka na swój debiut nad Wisłą wybrała warszawskie centrum handlowe Galeria Wileńska. Do końca roku ODStore planuje otwarcie drugiego sklepu w Polsce, w Blue City.
[Polska] Kolejne rekordowe półrocze w mieszkaniówceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Kolejne rekordowe półrocze w mieszkaniówce
W drugim kwartale br. największe firmy deweloperskie sprzedały niemal o jedną czwartą więcej mieszka...
[Wrocław] Polska, Niemcy, Republika Czeska – 3 kraje, 3 pomysły na biogazartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Polska, Niemcy, Republika Czeska – 3 kraje, 3 pomysły na biogaz
Jest tani, ekologiczny i powstaje z odpadów, których nie można wykorzystać w żaden inny sposób, a kt...
[Katowice] Silesia Business Park zapełnia się najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Silesia Business Park zapełnia się najemcami
Kolejne firmy wprowadzą się wkrótce do katowickiego kompleksu biurowego Silesia Business Park reali...
[Polska] Mieszkania z pierwszej ligiartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Mieszkania z pierwszej ligi
Budowane w Polsce mieszkania zapewniają mieszkańcom standard światowy.
[Wrocław] Mieszkanie Plus i Kodeks urbanistyczno-budowlany na III Kongresie Mieszkaniowymartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Mieszkanie Plus i Kodeks urbanistyczno-budowlany na III Kongresie Mieszkaniowym
Dyskusja o Narodowym Programie Mieszkaniowym zdominowała III Kongres Mieszkaniowy. Uczestnicy stawia...
Od big-boxów do miejskich hubów. Jak re-commerce i omnichannel wpływają na polskie powierzchnie magazynowe?artykuł
Pokaż artykuł
Od big-boxów do miejskich hubów. Jak re-commerce i omnichannel wpływają na polskie powierzchnie magazynowe?
Szybko rozwijający się rynek e-commerce, rosnące wymagania klientów i coraz większa popularność re-commerce generują popyt na magazyny, które gwarantują możliwość obsługi wysyłek i zwrotów. Rośnie zapotrzebowanie na obiekty, które pozwalają na rozszerzenie łańcucha dostaw o magazyny omnichannel oraz tworzenie hubów miejskich. Jak wynika z raportu "E-commerce pęka w szwach, a magazyny razem z nim" międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, krajowa wartość rynku re-commerce szacowana jest na 5-6 mld złotych rocznie. Na razie niewielka jego część generowana jest w Internecie, aczkolwiek to elektroniczny kanał sprzedaży przyniesie w przyszłości największy wzrost.
[Polska] Kurczy się oferta deweloperówartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Kurczy się oferta deweloperów
W II kwartale ubiegłego roku na większości rynków pierwotnych odnotowano absolutnie rekordowe poziom...
[Polska] Co nas czeka w 2014 r. na rynku nieruchomościartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Co nas czeka w 2014 r. na rynku nieruchomości
Nadchodzący rok przyniesie kilka istotnych zmian wpływających na rynek nieruchomości. Zebraliśmy naj...
[Poznań] Archicom kupuje nieruchomość w Poznaniu na 1300 mieszkańartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Archicom kupuje nieruchomość w Poznaniu na 1300 mieszkań
Archicom Polska, spółka zależna odpowiedzialna za rozwój Grupy Archicom m.in. na rynku poznańskim, p...
Skarb państwa ważnym graczem na rynku biurartykuł
Pokaż artykuł
Skarb państwa ważnym graczem na rynku biur
Podmioty państwowe stopniowo zwiększają swój wpływ na rozwój sektora biurowego w Polsce. W najbliższych latach instytucje administracyjne i spółki państwowe będą aktywnie stymulować kształtowanie się krajowego rynku biurowego. Nie tylko poprzez najem powierzchni. Skarb państwa odegra znaczącą rolę jako ważny gracz w sferze inwestycyjnej, m.in. dzięki modernizacji oraz nabywaniu i sprzedaży, a także budowie nieruchomości biurowych na własne potrzeby.
Parki handlowe wciąż na fali wznoszącejartykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe wciąż na fali wznoszącej
Inwestycje na rynku nieruchomości bronią się niezależnie od trudności w gospodarce, jednak budowa mieszkań chwilowo wyhamowała, magazyny zwolniły, za to parki handlowe nadal nabierają inwestycyjnego wiatru w żagle – podkreślają przedstawiciele firmy Walter Herz.
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]
Polskim rynkiem handlowym niezmiennie interesują się nowe marki, co znajduje odzwierciedlenie w kilku debiutach. Do kolejnych wejść mogą zachęcić coraz lepsze wyniki po stronie sprzedaży detalicznej, rosnąca odwiedzalność centrów handlowych, a także wyższe obroty, na które negatywny wpływ przestała mieć inflacja.
LCube pracuje nad projektami inwestycyjnymi o potencjale 500 tys. mkw.artykuł
Pokaż artykuł
LCube pracuje nad projektami inwestycyjnymi o potencjale 500 tys. mkw.
LCube wchodzi w 2024 r. z zaplanowanymi projektami na zakupionych działkach o potencjale 100 tys. mkw. i zabezpieczonymi działkami o powierzchni ok. 65 ha, które pozwalają wybudować kolejne 300 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowej. Trwają również prace nad kolejnymi 20 ha, które spółka zamierza zarezerwować do połowy roku. Daje to sumaryczny potencjał na ponad pół miliona metrów kwadratowych pod dachem. Eksperci LCube są przekonani, że wraz z powrotem inwestorów na polski rynek magazynów czeka nas bardzo ciekawa perspektywa związana z rozwojem i wzrostem koniunktury.
Aktywność budowlana na rynku biurowym w Warszawie pozostaje ograniczonaartykuł
Pokaż artykuł
Aktywność budowlana na rynku biurowym w Warszawie pozostaje ograniczona
Aktywność budowlana na rynku biurowym w Warszawie pozostaje ograniczona. W I kwartale br. do użytku oddano niemal 50 tys. mkw. powierzchni do pracy, a 30 tys. mkw. wyłączono z użytkowania – wynika z najnowszych danych CBRE.
PALISADA.PL producent ogrodzeńfirma
Pokaż firmę
PALISADA.PL producent ogrodzeń
Radwanice, Grafitowa 1a
firma
Pokaż firmę
Depilacja.pl – depilacja laserowa
Bukowińska 22/203
W Krakowie najtrudniej o lokal handlowy, Poznań i Trójmiasto mają ich najwięcejartykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie najtrudniej o lokal handlowy, Poznań i Trójmiasto mają ich najwięcej
Średni wskaźnik powierzchni niewynajętej dla ośmiu największych aglomeracji w sierpniu br. wyniósł 4,7 proc. To o 0,6 pp. mniej w porównaniu rok do roku – wynika z raportu CBRE. I choć nadal jesteśmy na poziomie wyższym niż przed pandemią (4,1 proc. w grudniu 2019 r.) to są miasta, w których o lokale handlowe jest naprawdę ciężko. Przykładem jest Kraków, gdzie tylko 1,8 proc. powierzchni handlowej jest dostępnej. Największy wybór oferuje Poznań (9 proc.) i Trójmiasto (6,3 proc.).
REKLAMA